Зарубіжна література 7 клас
Шановні учні!
Для зворотного зв'язку та індивідуальних консультацій
мобільний телефон 0963903049
група в Skype
електронна скринька svetatcikalova@gmail.com
11.02.2022
Тема: Вірші зарубіжних поетів про кохання.
1. Відеодзвінок о 11.30 год.
2. Прослухайте поезії
3. Домашнє завдання: виразно читати вірші с.182 - 185, один вірш (на вибір) вивчити напам`ять.
08.02.2022
Тема: Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня пісень"
Відеодзвінок 13.30.
Домашнє завдання: підготувати відповіді на запитання с 160.
Тема: Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула».
Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів.Відеоурок 11.30.
Переглянути презентацію
Домашнє завдання: виконати в зошитах вправу "Так - ні"(якщо твердження вірне - "Так", якщо
помилкове - "Ні")
1.Софі
працювала у крамниці капелюшків.
2.Хаул врятував Софі від цілого війська солдатів, які хотіли
забрати її у полон.
3.Кальцифер
перетворив Софі на Відьму з Пустища.
4.Кальцифер
– демон вогню, який охороняє будинок і в минулому був зіркою.
5.Опудало-ріпка
– це зачарований принц Джастін.
6.Софі
вирушає до мадам Саліман, прикидаючись матір´ю Кальцифера.
7.Хін – це собака, який шпигує за мешканцями замку.
8.Хаул, переховуючись від військових, трансформується в демона
вогню.
9.Замок
переносився з одного виміру в інший за допомогою Кальцифера, якому Хаул віддав
своє серце.
10.Софі
знаходить чарівні двері, які заводять її в минуле.
11.Кальцифер
повертає серце Хаулові.
12.Між
Софі і Хаулом зароджується сильне кохання.
Тема: Діана Вінн
Джонс «Мандрівний замок Хаула».
Поєднання елементів казки і детективу у творі.1. Перегляньте презентацію
2. Опрацювати матеріал підручника с. 256 - 257
3. Прочитати уривки твору "Мандрівний замок Хаула" с.258 - 265 або переглянути аніме
Тема: Айзек Азімов "Фах". Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
1. Відеоурок 11.30.Перегляньте презентацію
Домашнє завдання
Написати твір-роздум "Якою я бачу школу майбутнього"
Тема: Айзек Азімов "Фах". Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.
1. Відеоурок 11.30.Перегляньте презентацію
Домашнє завдання
Виконати онлайн-тестування
Тема: Айзек
Азімов "Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства.
1. Відеоурок 11.30. 2. Опрацювати матеріал підручника с 266 - 2673. Ознайомитися із змістом твору:
Прослухати аудіокнигу
Тема: Р. Акутагава "Павутинка". Утілення
ідеї про моральну справедливість у новелі.
1. Пройти онлайн-тестування
2.Написати твір-роздум "Чого
вчить новела Р.Акутагави "Павутинка"
Тема: Р. Акутагава "Павутинка". Утілення ідеї
про моральну справедливість у новелі.
1. Відеодзвінок 11.30
2. Опрацювати матеріал підручника с 248-249
3.
Прочитати новелу "Павутинка" с 250-251
Тема: Позакласне читання. О.Грін "Пурпурові вітрила"
Ознайомитися із змістом твору "Пурпурові вітрила"
- прочитати в підручнику (скорочено) с. 165 - 180
або
- переглянути фільм
Тема: Уславлення ліцейської дружби і вірності ідеалам у вірші О. С. Пушкіна "19 жовтня". Авторські спогади і роздуми у творі.
1. Прочитати
вірш О.С.Пушкіна «19 жовтня».
2. Виконати
завдання у зошиті: заповнити таблицю.
Кого із ліцейських друзів згадує Пушкін у вірші? Які
слова і вирази зустрічаються у тексті, коли автор згадує друзів?
Прізвища друзів
|
Цитати з тексту
|
|
|
3. Виконати
тестові завдання.
Тема: Олександр Сергійович Пушкін. Дитинство та юність поета.
1. Відеодзвінок о 09.00 год.
3. Прочитати матеріал підручника с. 142-143.
5. Домашнє завдання: прочитати вірш О.С.Пушкіна "19 жовтня", аналізувати його зміст за запитаннями с. 147-148.
Комментариев нет:
Отправить комментарий