7 клас

Зарубіжна література 7 клас

Шановні учні!
  Для зворотного зв'язку та індивідуальних консультацій 
мобільний телефон 0963903049
група в Skype 
електронна скринька  svetatcikalova@gmail.com 

11.02.2022
Тема: Вірші зарубіжних поетів про кохання.
1. Відеодзвінок о 11.30 год.
2. Прослухайте поезії



 
3. Домашнє завдання: 
виразно читати вірші с.182 - 185, один вірш (на вибір) вивчити напам`ять.

08.02.2022
Тема: Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня пісень"
Відеодзвінок 13.30.
Домашнє завдання: підготувати відповіді на запитання с 160.


Тема: Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула».
Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів.
Відеоурок 11.30.
Переглянути презентацію
Домашнє завдання: виконати в зошитах вправу "Так - ні"(якщо твердження вірне - "Так", якщо помилкове - "Ні")

1.Софі працювала у крамниці капелюшків. 

2.Хаул врятував Софі від цілого війська солдатів, які хотіли забрати її у полон. 

3.Кальцифер перетворив Софі на Відьму з Пустища. 

4.Кальцифер – демон вогню, який охороняє будинок і в минулому був зіркою.

5.Опудало-ріпка – це зачарований принц Джастін.  

6.Софі вирушає до мадам Саліман, прикидаючись матірю Кальцифера.

7.Хін – це собака, який шпигує за мешканцями замку. 

8.Хаул, переховуючись від військових, трансформується в демона вогню. 

9.Замок переносився з одного виміру в інший за допомогою Кальцифера, якому Хаул віддав своє серце. 

10.Софі знаходить чарівні двері, які заводять її в минуле. 

11.Кальцифер повертає серце Хаулові. 

12.Між Софі і Хаулом зароджується сильне кохання. 



Тема: Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула».
Поєднання елементів казки і детективу у творі.
1. Перегляньте презентацію
2. Опрацювати матеріал підручника с. 256 - 257
3. Прочитати уривки твору "Мандрівний замок Хаула" с.258 - 265 або переглянути аніме 

Тема: Айзек Азімов "Фах". Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
1. Відеоурок 11.30.
Перегляньте презентацію
Домашнє завдання
Написати твір-роздум "Якою я бачу школу майбутнього"


Тема: Айзек Азімов "Фах". Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.
1. Відеоурок 11.30.
Перегляньте презентацію
Домашнє завдання 
Виконати онлайн-тестування


Тема: Айзек Азімов "Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства.
1. Відеоурок 11.30.
2. Опрацювати матеріал підручника с 266 - 267
3. Ознайомитися із змістом твору:
Прослухати аудіокнигу




Тема: Р. Акутагава "Павутинка". Утілення ідеї про моральну справедливість у  новелі.
1. Пройти онлайн-тестування

2.Написати твір-роздум "Чого вчить новела Р.Акутагави "Павутинка"


Тема: Р. Акутагава "Павутинка". Утілення ідеї про моральну справедливість у  новелі.
1. Відеодзвінок 11.30  
2. Опрацювати матеріал підручника с 248-249
3. Прочитати новелу "Павутинка" с 250-251


Тема: Позакласне читання. О.Грін "Пурпурові вітрила"
Ознайомитися із змістом твору "Пурпурові вітрила"
- прочитати в підручнику (скорочено) с. 165 - 180 
або
- переглянути фільм






Тема: Уславлення ліцейської дружби і вірності ідеалам у вірші О. С. Пушкіна "19 жовтня". Авторські спогади і роздуми у творі. 

1.     Прочитати вірш О.С.Пушкіна «19 жовтня».

2.     Виконати завдання у зошиті: заповнити таблицю.

Кого із ліцейських друзів згадує Пушкін у вірші? Які слова і вирази зустрічаються у тексті, коли автор згадує друзів?

Прізвища друзів

Цитати з тексту

 

 

3.     Виконати тестові завдання.





Тема: Олександр Сергійович Пушкін. Дитинство та юність поета.
1. Відеодзвінок о 09.00 год.
3. Прочитати матеріал підручника с. 142-143.

5. Домашнє завдання: прочитати вірш О.С.Пушкіна "19 жовтня", аналізувати його зміст за запитаннями с. 147-148.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Цикалова Світлана Юріївна Вчитель початкових класів Степанівської Першої ЗОШ  І – ІІІ ступенів                       ...