8 клас


Зарубіжна література 8 клас 

Шановні учні!
  Для зворотного зв'язку та індивідуальних консультацій 
мобільний телефон 0963903049
група в Skype 
електронна скринька  svetatcikalova@gmail.com 

10.02.2022р.
Тема: Данте Аліг'єрі як ключова постать італійського Середньовіччя і переходу до Відродження. Сонет 11.
1. Відеодзвінок о 12.30
2. Прочитати матеріал підручника с.153-155.
3. Прослухайте сонет 

4. Виконати завдання у зошиті: 
- записати визначення сонет
- визначити які художні засоби використовує автор у сонеті (метафори, епітети)
5. Домашнє завдання: виразне читання сонета 11.



08.02.2022

Тема: Патріотичні ідеї в «Пісні про Роланда».

Відеодзвінок 09.30.

Переглянути відео


Домашнє завдання:

1. Опрацювати матеріал підручника с 141 - 142

2. Написати твір-роздум "Роланд - хоробрий лицар-патріот чи нерозважливий юнак?"


Тема: Образ Енея та його значення в композиції твору.

1. Прочитайте пояснення

Поема Вергілія «Енеїда» - це епічний твір, що базується на римській міфології. Поема розповідає про легендарного Енея, троянця, сина царя Трої, який після падіння Трої заснував Римську державу.

Поема сповнена пафосу, величі та гордісті за Рим. Еней змальований суворим воїном, основна мета якого – збудувати свою державу. Заснування Риму Енеєм подається як воля Богів. Верховний бог Юпітер каже про Енея:

"Він то вестиме в Італії війни великі, народи

Буйні розгромить, закони мужам дасть і мури поставить,—

Мури збудує і римлян назве ім'ям своїм власним.

їм не кладу я границь, не значу я часу їх владанню;

Владу даю їм без меж. Та ще навіть злостива Юнона,

Та, що і море, і небо, і землю наповнює жахом,

Змінить на краще свій задум, сприятиме спільно зі мною

Римлянам, цілого світу владикам, народові в тогах."

Боги сприяють Риму, а сам Еней – син богині Венери, що доводить божественне походження правителів Риму.

Образ Енея у Вергілія – це побожний, цілеспрямований, відважний чоловік, який присвятив усе життя військовій справі. Автор називає його «Батько Еней».

- Як ви думаєте чому автор називає головного героя «Батько Еней» ?

(Він вирішує складні проблеми створення нової держави. В цьому призначення героя, і він з честю виконує його. Поема завершується тим, що Еней, після довгих та важких випробовувань, перемагає у війні Турна, що стояв на перешкоді створенню Рима.)

- Чому Енею довелося залишити кохану царицю Дідону?

(Долею Енея керують боги. Заради мети та по волі богів Еней залишає кохану, царицю Дідону, яка помирає з горя:

"Зірками клянуся,

Небом і правдами всіми, якщо вони є під землею,

Що проти волі, царице, твої береги я покинув.

Але накази богів, що велять мені й нині у пітьмі,

В диких місцях непрохідних блукають серед темряви ночі,

Владно мене повели".

 – так каже Еней, зустрівши потім царицю під час блукання підземним царством.)

Поема Вергілія «Енеїда» була створена в часи найбільшого розквіту Риму. Вона уславлює Рим, його історичне коріння, підносить його велич. «Енеїда» утверджує ідею служіння державі, перевагу загального над індивідуальним, вищість патріотичного обов'язку над особистими бажаннями та щастям.

2. Домашнє завдання

Виписати із тексту "Заспіву" "Енеїди" (с. 94 - 95) цитати, якими Вергілій характеризує Енея.



07.05.2021

Тема: Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон". Художній конфлікт у творі та можливість його подолання. Ознаки притчі у творі. 
1. Переглянути відео

2. Переглянути презентацію

https://drive.google.com/file/d/1AQKv4dNo77uiK0nDYj-6fgBxbSXVi6sq/view?usp=sharing

3. Записати в зошити

Алегоричні образи твору

Джонатан – людина, яка прагне до знань, досконалості.

Крила – символ свободи, волі, духовності.

Зграя чайок із непереборною жадобою їжі – повсякденне життя.

Політ Джонатана – свобода, необмеженість дій.

Прагнення Джонатана вдосконалювати свій політ – це наше бажання вирватись із дріб`язкової суєти, пізнати сенс життя й осмислити своє місце в суспільстві.

Три ступені духовного вдосконалення Джонатана Лівінгстона:

- усвідомлення істини, ідеї свободи;

- досягнення досконалості;

- прагнення поділитися знанням вищої істини з учнями, щоб вони також втілили її в життя. 




30.04.2021
Тема: Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон". Втілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана.
Переглянути відеоурок
Опрацювати матеріал підручника с 266 - 269


27.04.2021
Тема: Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору як філософська метафора людського буття. 
1. Відеоурок 14.30.
2. Перегляньте презентацію
Домашнє завдання: ознайомитися із змістом твору.
Аудіокнига


23.04.2021
Контрольна робота за темою "Бароко. Класицизм"
Виконайте завдання за посиланням

20.04.2021
Тема: Мольєр "Міщанин-шляхтич".  Засоби комічного у творі. 
1. Відеоурок 14.30.
2. Опрацювати матеріал підручника с 231-233
Домашнє завдання: пройти онлайн-тестування
Повторити вивчений матеріал розділу "Бароко. Класицизм", підготуватися до контрольної роботи. 

16.04.2021
Тема: Основні образи комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич"
1. Відеоурок 09.30.
2. Опрацювати матеріал підручника с 231-233
3. Виконати завдання в зошитах:

- Встановити відповідність між  героєм і його характеристикою.

Журден   

Лицемірний і цинічний дворянин

Дорант        

Розумний і кмітливий слуга

Пані Журден             

Благородна людини, яка понад усе ставить честь і кохання

Ков'ель  

Сварлива дружина

Клеонт 

Міщанин,  уособлення марнолюбства


-         Складання таблиці «Риси вдачі пана Журдена» ( розподіліть риси характеру Журдена на негативні і позитивні): 

приниження і глузування перед аристократами,  уміння рахувати гроші, неосвіченість, спостережливість, нерозсудливість, наївність, сліпа довіра, розважливість, грубість, щира віра у шляхетність графа Доранта, жорстокість до власної доньки, любов до народної пісні

13.04.2021
Тема: Тематика і проблематика комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич". 
1. Відеодзвінок 14.30.
2. Опрацювати матеріал підручника с 231-232
3. Записати у зошит:
- основна тема комедії
- проблеми, які порушуються у творі.



Вільям Шекспір "Ромео і Джульєтта"



29.01.2021р.
Тема: Франческо Петрарка - видатний італійський поет-гуманіст. Оспівування кохання в "Книзі пісень"  
1. Перегляньте відео

2. Опрацювати матеріал підручника с. 161 - 162.
3. Домашнє завдання: виразно читати сонети с. 163 - 165, один (на вибір) вивчити напам'ять.

26.01.2021р.
Тема: Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. 
1. Відеодзвінок о 12.00 год.
2. Опрацювати матеріал підручника с.157 - 161.
3. Скласти у зошиті опорний конспект:
- хронологічні межі епохи Відродження
- головні ідеї Відродження
- ознаки Відродження в літературі
- представники літератури епохи Відродження



22.01.2021р.
Тема: Узагальнення вивченого за темою "Література Середньовіччя"
1. Повторити визначення літературних термінів: бейт, рубаї, сонет.
2. Перевірте себе:
- який період часу охоплює доба Середньовіччя
- які культурні зони утворилися у середні віки
- які два основних напрями існували в літературі Середньовіччя
- пригадайте характерні ознаки доби Середньовіччя
3. Виконати тестові завдання


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Цикалова Світлана Юріївна Вчитель початкових класів Степанівської Першої ЗОШ  І – ІІІ ступенів                       ...